فرش ابریشم ماشینی رویال اصفهان
 
tehrancarpet ghoghnouscarpet fakharcarpet dibacarpet فرش تهران
tehrancarpet ghoghnouscarpet fakharcarpet dibacarpet tehran carpet ghoghnous carpet fakhar carpet diba carpet karocarpet karo carpet Royalcarpet Royal carpet فرش تهران فرش ققنوس فرش دیبا فرش فخار فرش رویال

فرش ابریشمی رویال

مدل 22 : فرش طرح سرور بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است. 

***********************

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل 31

 

مدل 31 : فرش طرح ستاره بختیاری بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل

 

 

***********************

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل

 

 

*****************************

مدل 43 : فرش طرح خشتی بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل

 

فرش تمام ابریشمی ماشینی رویال مدل

مدل 42: فرش طرح خشتی لاکی بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

********************

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل شکارگاه

 

مدل رویال شکارگاه : فرش طرح شکارگاه بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

*********************

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل 32

 

مدل 32 : فرش طرح رز بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

*******************************

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل گبه

مدل گبه : فرش تک ستاره بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

 

**********

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل 62

 

مدل 62 : فرش طرح آنتیک بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

***********************

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل 38 

 

مدل 38 : فرش طرح اصفهان بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

****************************

فرش ابریشمی ماشینی رویال مدل 77مدل 77 : فرش طرح شاهکار بافته شده از الیاف ابریشم فرآوری شده(پلی استر) در ابعاد و رنگ بندی های گوناگون محیطی امن ایجاد می کند.طرح این فرش از نقوش فرش های ابریشم دستباف و کاملا شبیه به آنها است.

************************

مدل های بیشتر    اینجا کلیک

 






tehran carpet
آدرس نمایندگی فروش : تهران شمال میدان هفت تیر اول مفتح شمالی پایین تر از چهار راه زهره رو به روی بانک کشاورزی پلاک 194 فرش تهران 88343278